נתקעתם עם הצפה קשה או סתימה רצינית? יש לכם ביובית ליד הבית…

ממש לא נעים להתקע עם סתימה פתאומית באמצע הרחוב, ואם זה קורה בחצר הפרטית זו כבר ממש צרה צרורה. הצפה בבית, שטפון, או מי ביוב שעולים על גדותיהם. בכל המצבים הללו ובכל המקרים הקשים מזמינים שירותי ביובית במודיעין ו…הענינים מסתדרים.

 

מה זה ביובית במודיעין?

כשאומרים ביובית מתכוונים לכלי רכב דוגמת משאית שמצוידת באמצעים חדשניים לפתיחת סתימות בעזרת לחץ מים חזק שהיא מפעילה בתוך הצנרת. היא מסוגלת לשחרר סתימה רצינית של שמנים ולכלוכים או אשפה מיותרת. בעזרת הביובית המצוידת בצנור ארוך אפשר להגיע גם אל הסתימה העמוקה ביותר, ועוד יותר מזה – היא מסוגלת לאתר את מקור התקלה עד לסתימה הכי נסתרת.

כי מה שקורה הרבה פעמים שאי אפשר לדעת את מקור הסתימה. רואים בחוץ הצפה, מריחים ריח צחנה, מי ביוב עולים על גדותיהם אבל לא ברור מאין זה מתחיל ומאיפה צריך לשחרר. רק בעזרת ביובית במודיעין ניתן לאתר את התקלה. להגיע עד השירותי הנכון ושם לשחרר את הכל מהבסיס.

 

ביובית במודיעין – חשוב וגם נחוץ

שירותי ביובית במודיעין עלולים להיות האפשרות היחידה לצאת מן המבוך. כאשר מתרחשת סתימה בבלוק של בניני מגורים או בניין משותף, חייבים את הביובית כדי לפתוח את הסתימה. הביובית מאתרת את השירותי המדויק, ואחר כך מצליחה לפתוח ולשחרר את הלכלוך בעזרת כח אדיר ולחץ מים גבוה. כל זה באמצעות משאית ביובית חדשנית ביותר, המסלקת את השפכים ומצליחה להחזיר את הצנרת לתקנה.

 

שרות הכי מעולה

כל מי שנתקע עם בעית אינסטלציה יודע בדיוק במה זה כרוך. הצחנה איומה, אי אפשר לצאת לרחוב או רק לחצר הפרטית, הכל מדיף ריח נורא, והכי גרוע – שלא יודעים מה המקור ומאיפה זה בא. או אז מוכרחים להעזר בשירותי אינסטלציה מתקדמים אשר בעזרת המכשור שלהם יפתחו את הסתימות מהר. בלעדי זה אף אחד לא יכול לעשות זאת באופן עצמאי ולהשתלט לבד על התקלה.

 

בכל מקום, בשבילך…

אז אם אתם תושבי אזור המרכז תוכלו להנות מן השירותים המקצועיים של דודי אינסטלציה. אנחנו משרתים את תושבי מודיעין, גני תקווה, קרית אונו, סביון וגם פתח תקווה. כל קריאה נענית במהירות האפשרית ואנחנו באים לעשות את הכל בצורה מאד מקצועית. יש לנו ציוד מעולה של ביובית חדשנית המסוגלת בעזרת הפעלת לחץ חזק לפתוח כל סתימה ולשחרר תקלה בצינורות הביוב.

כי אנחנו עושים הכל על מנת לסייע ללקוחות שלנו, להבין את השירות שהם זקוקים להם ולהגיש להם ברצון את השירות הכי מוצלח. אם זה סתימה ואם זה פיצוץ בצנרת, החלפת צנרת ישנה בחדשה, או איתור תקלה נסתרת – כל זה תקבלו אצלו דודי אינסטלטור במודיעין והכל בשמחה וביחס הכי אנושי שיש.

בואו לגלות יופי של שירות! במודיעין ובכל מקום אחר!

התקשרו עכשיו

050-3000090

תפריט נגישות

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו
התחילו שיחת ווטסאפ
היי, איך נוכל לעזור?
נשמח לעמוד לשירותכם גם בהודעת ווטסאפ :)
.header-branding .brading-logo img { display: block; max-height: 74px !important; max-width: 96px !important; }