רמת גן היא עיר פריפריה גדולה וותיקה, שבשטחה שכונות רבות. על המערכת הציבורית של המים והביוב אחראי התאגיד הנמצא ברשות העירייה. צרכני המים הם דיירי הבתים הפרטיים והמשותפים שבשטחם מותקן מונה מים. כשנגרמת תקלה בצנרת הפרטית או המשותפת, אם פיצוץ צינור, דליפת מים או סתימת צנרת, מזמינים שירותי אינסטלציה ברמת גן לטיפול בבעייה,

 

אינסטלטור ברמת גן דחוף

מרבית בעיות האינסטלציה שגרתיות ואינן דחופות במיוחד. ברוב המקרים ניתן להמתין לאינסטלטור או לתקן בעיית צנרת קלה באופן עצמאי. לעתים, בעיה כגון דליפת ברז נראית חמורה, אך היא נגרמת בשל אבנית המצטברת בחלק החיצוני של הצנרת. במקרים כאלה, כל מה שנדרש הוא תיקון מקומי כגון החלפת גומיה או ברז. כאשר התקלה היא בצנרת הפנימית, ברוב המקרים יש צורך בטיפול מקיף ואפילו בהחלפה של המערכת הקיימת.

לעתים בעיית הצנרת אינה ניתנת לשליטה. במקרים כאלה מזמינים אינסטלטור באופן דחוף, גם בשעות שאינן מקובלות, אם בערב או בסופי שבוע. במקרים מסויימים תיקון התקלה אינו מיידי, אך האינסטלטור יכול לאבחן את מקור הבעייה ולייעץ בבחירת פתרונות. מאחר שללא ייעוץ של אינסטלטור מומחה אין אפשרות לדעת מהם הגורמים לדליפה ובאיזה אופן לטפל בה, לזמינות אינסטלטור ברמת גן חשיבות רבה.

מדוע חשוב להזמין אינסטלטור לנזילת מים?

פעמים רבות מתייחסים לברז מקולקל או למיכל הדחה דולף כאל מטרד שאינו דורש תיקון מיידי, אבל דליפת המים מצטברת לכדי כמות גדולה של מים מבוזבזים ומתבטאת בחשבון מים מוגדל. דליפות של צנרת המים יכולות לגרום לנזקים ולהוצאות מיותרות ומומלץ לתקנן. פעולות פשוטות כגון החלפת גומיות או ניקוי הפילטר, עשויות למנוע דליפה אבל כאשר נדרש לפרק צינור או כלי סניטרי, מומלץ להזמין אינסטלטור לתיקון הדליפה.

תופעות שאינן נראות חמורות אך יכולות להעיד על פיצוץ צינור פנימי כוללות כתמי רטיבות או התנפחות של הקיר. צינור דולף שלא תוקן גורם לנזק מצטבר לקיר ולמבנה. בבתים משותפים עלולים המים לדלוף לקיר או לתקרת הדירה השכנה,  כאשר האחריות על הנזקים מוטלת על בעל הדירה שבה אירע פיצוץ הצינור. נזילה של מים אפשר לבדוק באמצעות סגירת כל הברזים בבית וברז השיבר – אם “פרפר” השעון ממשיך להסתובב סביר להניח שקיימת דליפת צנרת.

מתי מחליפים צנרת?

לעתים יש צורך בטיפול צנרת מקיף יותר של אינסטלטור ברמת גן. כיום, במרבית הבתים והדירות ברמת גן מותקנות מערכות צנרת מודרניות מפלסטיק ופלדת אל-חלד. המערכות האלו בנויות באופן שבו, כאשר מתהווה נזק באחד הצינורות, ניתן להחליף רק את הצינור הפגום. אבל בבניינים שנבנו לפני עשרים שנים ויותר הותקנו מערכות האינסטלציה מברזל, מתכת הנוטה להחליד ולהיפגם מקורוזיה. במקרים שבהם מתגלה דליפה בצנרת מים ישנה, יש צורך להחליף את כל הצנרת. במקרים אלה מומלץ להזמין אינסטלטור ברמת גן המספק שירות לבדיקה ולהערכת מצב הצנרת.

לאינסטלטורים מומחים יש את הכלים המתאימים לבדיקה ולאבחון מצב הצנרת גם כאשר מקור הדליפה הוא בפנים הקיר, ביניהם מצלמה תרמית, הסורקת את הקיר באמצעות גל אינפרה אדום ומספקת תמונה מדויקת של האזור שבו מצטברים המים. הסריקה מאפשרת זיהוי נקודתי ופעמים רבות מונעת שבירת שטח קיר גדול.

פתרון בעיות ביוב

סתימות ביוב נגרמות מסיבות שונות אך בעיקר בגלל השלכה של חפצים הגורמים לסתימה לצינור הביוב. לרוב אפשר למנוע בעיות ביוב באמצעות התקנת רשת המונעת מעבר חפצים על פתח צינור הביוב אבל כאשר סתימה מתרחשת בעומק צינור הביוב, יש להזמין אינסטלטור מומחה לזיהוי מיקום הסתימה ולניקוי צינור הביוב. ציוד שרברבות מיוחד לזיהוי סתימות כולל מצלמה אופטית המוחדרת אל תוך מערכת הביוב ומצלמת את מקום הסתימה. חדירת שורשי עצים לצינורות ביוב היא גורם נוסף לסתימות צנרת. מומלץ לפנות לאינסטלטור מומחה ברמת גן לקבלת ייעוץ בטיפול ובפינוי הסתימה.

שירותי אינסטלציה ברמת גן מתפרשים על פני תחומים רבים ומאפשרים שירות זמין ומהיר באמצעות שירותי 24/7. חשוב לבחור באינסטלטור המספק שירות אמין ומקצועי ומומלץ להזמין חוות דעת על היקף התיקונים לפני תחילת העבודה, על מנת להימנע מתשלום גבוה מהמתוכנן על תיקון הצנרת.

תפריט נגישות

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו
התחילו שיחת ווטסאפ
היי, איך נוכל לעזור?
נשמח לעמוד לשירותכם גם בהודעת ווטסאפ :)
.header-branding .brading-logo img { display: block; max-height: 74px !important; max-width: 96px !important; }