אם יש לכם אחת מהבעיות הבאות אז הגיע הזמן לקרוא לאינסטלטור 🙂

מתי לקרוא לאינסטלטור? 3 מצבים שכיחים

  1. פיצוץ בביוב – אם יש לכם פיצוץ בביוב, השירותים עולים על גדותיהם, או שריח הניחוח ממלא את כל הבית, החצר ואף את בתי השכנים – זה הזמן לקרוא לאינסטלטור דחוף, כשי שיעזור לכם לפתור את הבעיה. מה האינסטלטור יעשה? דבר ראשון יחפש עד שימצא את מקור הבעיה (לדוגמא טיטול תקוע בצנרת השירותים, בעקבות מעשה קונדס של אחד הילדים). ולאחר מכן הוא ישתמש בכלים המקצועיים שיש לו על מנת לפתור את הבעיה ולהשיב את השקט והאווירה הנעימה על כנה.
  2. פיצוץ בברז המים – אם אתם גרים באיזו מודיעין, ויש לכם רטיבות על קירות החדרים, או שכבר הבחנתם בפיצוץ כלשהו בצינור המים, זה הזמן לקרוא לאינסטלטור במודיעין מכבים רעות, מקצועי, שעם מכשירים מתקדמים יוכל למצוא ולאתר מיידית את מקור הפיצוץ, ולטפל באופן נקודתי, נקי וללא השארת סימנים בזירה-דירה לאחר סיום עבודתו.
  3. לחץ מים נמוך – אם אתם ובני ביתכם מתקלחים שעות, לא בגלל שזרם המים נעים, אלא פשוט שאתם צריכים להתמודד עם זרימה חלשה של מים היוצאים מצינור הדוש – אין שום צורך להמשיך ולחיות כך. ניתן להזמין אינסטלטור, שתוך כמה דקות יוכל להבין מהיכן מקור הבעיה, האם מהדוש עצמו, מהצנרת, או מזרם המים הכללי בבניין שלכם. את כל אחת מהבעיות יש פיתרון מצוין: אם הבעיה בראש הדוש (ממש פשוט לבדוק זאת: פשוט מורידים את ראש הדוש, ובודקים האם יש שינוי מהותי באיכות וקצב זרימת המים) – תצטרכו להלחליף אותו באחד חדש ואיכותי. אם הבעיה היא בצנרת, שהיה חסומה בכל מיני עצמים זרים שמאיטים את קצב זרימת המים בצנרת שלכם – האינסטלטור במודיעין יידע איך לזהות את מקום הבעיה, לסלק את העצמים הזרים, לנקות את הצנרת, ולהשיב את זרם המים ועצמתו אל כנו. לעיתים, פשוט משאבת המים בבניין שלכם עובדת חלש, ויש צורך במשאבת מים חזקה יותר. גם את זה יוכל אינסטלטור במודיעין יצאת צדיק לבצע באיכות ובאמינות.

לסיום: אמינות זו המילה

בכל הנוגע לאינסטלטור, שעל פי רוב מגיע שאנחנו כבר במצבי לחץ, והידע המקצועי שלנו הוא נמוך מאד – החשוב ביותר הוא שיהיה אינסטלטור מקצועי ואמין, שנוכל לסמוך עליו, שהוא יודע את העבודה שלו, ועושה אותה בנאמנות, מבלי שנצטרך לבדוק אותו, או לחשוש ממחיר מופקע חלילה. אם אתם מחפשים אינסלטור כזה שמודיעין מכבים, תוכלו למצוא אותו כאן. מלבד האמינות, חשובה מאד המקצועיות והנקיות, שהם שני דברים הקשורים זה לזה: ככל שהאינסטלטור יותר מקצועי, כך הוא עובד עם מכשירים יותר מתקדמים (כגון לאיתור פיצוץ המים, מבלי להרים את הבלטות חלילה) וכך הוא משאיר אחריו יותר נקי ומסודר.

תפריט נגישות

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו
התחילו שיחת ווטסאפ
היי, איך נוכל לעזור?
נשמח לעמוד לשירותכם גם בהודעת ווטסאפ :)
.header-branding .brading-logo img { display: block; max-height: 74px !important; max-width: 96px !important; }